Formular inscriere expozant

Va rugam alegeti una din optiunile de mai jos pentru a completa formularul de contract




Date legale si de contact



va rugam introduceti numele firmei dvs., fara srl in coada



persoana prin care vom tine legatura in timpul desfasurarii contractului



adresa completa de corespondenta/sediu social, fara oras si judet



Alege judetul din lista de mai jos






mobil



email de contact



forma: oficial.ro

Date identificare firma



CUI




forma: J40/XXXXX/AN



contul IBAN de pe care se va face plata contractului






Persoana care va semna contractul

Date Identificare Persoana Fizica



codul numeric personal al persoanei care va semna contractul




seria si numarul cartii de identitate ale persoanei care va semna contractul

Obiectul Contractului



pt spatiu neamenajat treceti SN




metri patrati




Textul pe care il doriti scris deasupra standului ales

Optiuni promovare


header banner 860 x 190px, format animat sau jpg – 500 eurosidebar banner 150 x 150px, format animat sau jpg – 200 eurofooter banner 860 x 190px, format animat sau jpg – 150 euro

puteti alege una sau mai multe optiuni



Articol in newsletter catre 10.000 de persoane, cu raport de trimitere– 100 euroNewsletter personalizat catre 50.000 de persoane, cu raport de trimitere– 500 euro


pagina catalog policromie – 200 euro/ 100copertile 2, 3 din catalog – 500 euro/ 200coperta 4 – 1000 euro/300

Doriti sa introduceti acum datele pe care le vreti publice pentru catalogul tiparit?


NuDaAm mai participat si doresc sa se publice aceleasi informatii ca in editiile trecute

Date publice pentru Catalogul tiparit















Tip Activitate


ProducatorImportatorDistribuitorFurnizorServiciiONGInstitutie InvatamantEditura

Alegeti tot ce se aplica



maxim 250 de caracatere

Domenii de Activitate


Scrieti domeniile de activitate ale firmei dvs, separate cu virgula



De ce sa fii expozant?

Targurile sunt printre cele mai eficiente metode de marketing direct si cea mai convenabila ca pret, de a va aduce produsele sau serviciile in fata clientilor.

Targurile va pot genera vanzari directe, vanzari viitoare si construiesc “brand awareness”. Targurile sunt ocazia perfecta de a aduce laolalta un public numerous atat de cumparatori cat si de furnizori din aceeasi industrie.

Sansa perfecta a firmelor mici de a arata ca se pot compara cu marii competitori , amplasandu-se in aceeasi camera.

Targurile ofera splendida ocazie de a va prezenta produsele si oportunitati neantalnite la nicio alta metoda de maketing.

Punctele principale ale expozitiei:

Vanzari:

  • Genereaza noi vanzari viitoare;
  • Vanzari directe pe toata durata expozitiei;
  • Va puteti crea o baza de date cu noi client.

Relatia directa cu clientul:

  • Intariti legatura cu clientul deja existent;
  • Posibilitatea sa informati client noi despre business-ul dvs.;
  • Recastigarea clientilor “pierduti”.

Cercetare de marketing:

  • Testarea unui produs nous au serviciu;
  • Analiza efectului propriului dvs marketing pe oameni, ce efect are;
  • Testarea unei noi nise de client.

Intarirea sau crearea brand-ului dvs.:

  • Pozitionarea sau repozitionarea produsului dvs sau brand-ul;
  • Ocazia sa demostrati benficiile pe care le aduceti clientilor;
  • Dezvoltarea unei noi piete.

Relatiile interumane cu partenerii de business:

  • Relationarea directa cu furnizorii;
  • Dezvoltarea propriei reputatii ca partener;
  • Gasirea unor noi furnizori/distribuitori.